Saker att se fram emot..

Helgen som kommer! Vi kan ju börja med morgondagen = LÖNEDAG!
Tjoho och det är inte en dag för tidigt! Mycket efterlängtade pengar!



Lördag= jobba, träna, åka till Ollis, äta tacos och mysa! Ser jag fram
emot väldigt mycket! Min lille vän, vad jag tycker om dig!

Annars ser jag fram emot mycket veckan som kommer! Först och främst
börjar en massa underbart bra serier igen! Så förhoppningsvis blir det tisdag
och kanske onsdag kvällar med damerna igen? Hade varit trevligt!
Ser fram emot träningen nästa vecka också, att börja på spinning igen!
Sedan får jag kläder ifrån H&M nästa vecka, lovely!

Ser självklart fruktansvärt mycket fram emot att åka till Kalmar något framöver!

Och sist men inte minst ser jag fram emot att få träffa Frida och henne lille son!!

Liver ser ljust ut för tillfället!:)


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag har läst en så bra bok, tänkte på dig då. The secret-hemligheten. Läs den!

http://www.thesecret.tv/

2010-02-26 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0