Storhandlardag

Blev som jag brukar kunna bli ibland (deppig) idag när jag jobbade..
vet inte vad det är för fel denna gång?:P Kände mig allmänt ledsen bara.
Gick och och la mig och sov 1½ timma efter jag slutat, vaknade och
mådde mycket bättre! Tack och lov för att man kan sova..

Vid åtta tiden kom Mirja och plockade upp mig och vi åkte till ICA maxi
för att handla lite mat! Bilen krånglade lite på väg hem, så Mirja
fick kirra bensin och kolla oljan! Vännen har alltid otur med sina bilar!



Och detta är enligt mig en riktig storhandling!:) 4½ påse haha..



Jag är laddad inför imorgon iaf! Eftersom det inte blev någon träning
idag så blir det: Jobba 7-16:30, träna på lunchen, handla efter jobbet
och sedan åka till Olsson! Det ska bli så trevligt:) Tacos och mys tjoho!
= Matdag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0