Stress..

Ja, det är mycket man ska hinna med nuförtiden.
Men det får gå. Har iaf sovit dåligt inatt för jag
känt mig så stressad, och så vaknade jag strax efter
fem och var tvungen att kliva upp.

Men nu är iaf lunch och middagen klar, träningsväskan
packad och matte boken är med. Ska sätta mig på jobbet
ifall jag får tid och plugga lite.

Igår så han man inte med så mycket heller..
Tränade innan jobbet, gjorde lite matte mm.

Möttes av en stor jävla snö hög när jag gick till träningen igår,
och den var mitt i en korsning:P



Nu ska jag ta och dra mig mot bussen snart. Adios Amigos

"I know I'll see your face again"


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej gumman. Längtar tills jag kan träna igen och hänga med dig på gymmet :) Vi kan väl höras på telen nåt snart?? KRaaaam!

2010-02-09 @ 21:10:39
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0