Helgen

Igår blev det Mario spelande hos Mirja och Patrik.
Sedan runt 18-tiden entrade vi Ollis-Patriks lägenhet.
Middag och spelande och sjungande med guran.
Blev även Mario spelande där. Gotta mulande hela kvällen.
Mycket mycket trevligt! Man får tacka för att man fick komma:)





Idag blev det morgonpromenad, frukost, träna, lämna tillbaka bilen
till Mirja. Och nu sitter jag här, har precis ätit lunch..velar lite
mellan att sova ett tag, eller börja med matten, eller städa...
Men det blir nog sova ett tag nu, annars kommer jag somna senare
ändå så..good night!


Kommentarer
Postat av: Mirja

Underbart att man får se dig så pass ofta nuförtiden tycker jag:) Puss

2010-01-24 @ 21:18:20
Postat av: Lillemor

Jag kan inte annat än hålla med dig!;) puss

2010-01-25 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0