Helgen

Gårdagen

* Tvätta
* Kolla på film
* Gick och träna (ben)
* Åkte till jobbet
* jobbade 16-21:30
* Åkte till Andreas

Idag

* Jobbade 7-12
* Tränade ( rygg)
* Lander plockade upp mig, åkte till Olsson

Och nu sitter jag här hos Ollis fortfarande. Har precis ätit middag.
Ska strax åkte till Mirja! Ska bli roligt, var länge sedan vi var alla
och umgicks nu. Men de flesta ska väl ut sedan, dock inte jag..
tror inte Malla ska ut heller, eller? Så det blir väl att gå hem när
dom går ut, om ingen annan kommer med någon bättre förslag?;P

Imorgon

* Sovmorgon och chilla hemma
* Träffa Lena en snabbis
* Skicka tillbaka Matte B boken
* Träna (armar)
* Åkte till Mormor och Morfar och umgås lite med familjen

Sedan på kvällen blir det möjligtvis bio med Andreas, om han inte
bangar villsäga:P Men det hoppas jag ju såklart inte att han gör!

Nu verkar det som att vi ska sticka här, have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0