Hjärnan på högvarv

Jag älskar verkligen att träna vid 9-tiden på mornarna,
gärna tidigare också, för det är mest bara gamlingar
på gymmet då, och jag trivs ju med dom jag:)

När jag kom hem ifrån jobbet så blev det en powernap
på 1 timma, och sedan var det bara att ta tag i mattepluggandet.
Men det går lite segt måste jag säga, svårt att komma in i
tänkandet igen. Var ju så pass länge sedan jag läste matte nu.
Men som tur är så har jag en smart bror som är villig att hjälpa
sin stackars lillasyster. Så han ska komma hit på fredag  kanske
och hjälpa mig:)



Planerna för imorgon:

* 7:00 kliva upp, kolla på "Vakna med the voice" och äta frulle
* Göra iordning lunch och middagslåda
* Packa träningsväskan
* Gå och träna (rygg)
* Jobba 12:30-21:30

Lär inte göra så mycket när jag kommer hem sedan..alt läsa lite.

Och nu mina damer och herrar så ska jag sova, för jag är helt färdig!
Good night, sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0