Jag hade en gång en bil...

Känns som jag har tappat gnistan idag..
Men det är bara för att jag alltid blir såhär
när jag varit ensam ganska mycket.

Idag har jag iaf fått upp hyllan i sovrummet.



Det här med att vara utan bil..det tar knäcken på mig totalt!
Jag vill inte gå och träna, för det är så jävla kallt ute och man
fryser ihjäl när man ska gå hem sedan. Allting blir så mycket
jobbigare..man är en börda för andra.. mm mm.
Och jag vet inte ens om jag får ta något lån till en bil? Och om jag
kommer ha råd att betala tillbaka det och i huvutaget ha en bil.
Det beror ju så mycket på hur man kommer ha det med jobb och så.
Om man ändå vore två...

Så bland det dummaste jag någonsin gjort var att sälja min pärla
till min bror..som jag tycker inte alls tar hand om den någe bra!


Kommentarer
Postat av: Monica

Vi har inte heller fått tag på någon bil, känner mig så instängd! Det går inte att åka någonstans impuls, det är till och med knepigt att ta sig på ica bara....Vilken jäkla skit hörrudu! Kram

2010-01-06 @ 18:45:27
URL: http://moan83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, det gäller att ta på sig mycket med kläder , gärna långkallingar, täckbyxor är ett måste.

Så du måste nog iväg och shoppa lite nya kläder : )

Lycka till !!!

2010-01-06 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0