Jobb och Matte

Jag får tacka min två underbara vänner Andreas och Erika
för en lovely lördag! Blev tyvärr inget Biteline för det var fullsatt
men vi får ta det nästa gång istället!;) Filmne var bra också..
lite väl våldsam ibland för min smak, men jag överlevde;P



Nu är helgen över iaf, igår (söndag) så jobbade jag och när jag väl
kom hem så var jag så fruktansvärt trött, gjorde inte många knop.

Idag blev det jobba 7-12, sedan Första Matte liktionen på komvux 12:10-15:10.
Hem och slöat sedan hela kvällen! Har precis sett " The boat that rockt", mycket bra!
Ska snart dra mig tillbaka tror jag.

Planerna för imorgon är:

* Morgonpromenad(?)
* Tvätta
* Träna (Bröst och Axlar)
* Städa?

Sedan får man se vad som händer, kanske blir lite läsning, kanske lite sova?
You never know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0