Komvux

Gårdagen blev en helt okej dag ändå!
Träffade Lander, handlade.
Började läsa en bok "kvinnor i vitt" utav Barbara Wood.
Mycket bra författare, har aldrig blivit besviken på hennes
böcker.


Sedan var jag ut och gick en promenad med Malin på
kvällen, var nog behövligt efter att ha legat inne
större delen utav dagen.


Idag har jag varit och tränat med Erika, tidigt blev
det idag också, entrade gymmet strax innan sju.
Verkligen roligt det här, för jag börjar se och känna
resultat utav träningen och maten. Uppdaterat på
torsdag vad resultatet är! Då har det gått 4 veckor.


Om ett tag ska jag till Komvux och skriva in mig.
Ska kila till brevlådan och kolla om boken kommit också.
Det var allt för mig idag. Tack och bock


Don't tell me if I'm dying, cause I don't wanna know
If I can't see the sun, maybe I should go
Don't wake me cause I'm dreaming, of angels on the moon
Where everyone you know, never leaves too soon

You can tell me all your thoughts, about the stars that fill polluted skies
And show me where you run to, when no one's left to take your side
But don't tell me where the road ends, cause I just don't wanna know,
No I don't


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ville bara säga att jag är glad som har en sådan fin vän som du! Med dig kan man prata om allt! Även om vi kanske inte träffas så ofta så vet vi vart vi har varandra eller hur?



Kram

2010-01-12 @ 13:43:54
Postat av: Lillemor

Jag är glad att jag har haft en sådan bra vän hela livet jag med! Och som du säger, genom åren har vi alltid vetat vart vi haft varanda även fast vi inte umgås specielt mycket! Och då är man verkligen äkta vänner! Sådan vännskap som håller livet ut!



Kram!

2010-01-12 @ 14:55:51
Postat av: Monica

Jag har också skrivit in mig på komvux, jag ska läsa på öppen verksamhet på måndag kvällar! Du också? Kram Monica

2010-01-12 @ 18:51:18
URL: http://moan83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha! Vad ska du läsa för något då? Jag har också öppen verksamhet, fast dagtid måndagar och torsdagar. Men jag tänkte gå på måndag och prata med läraren och lägga upp en studieplan och plugga mest hemma. kram

2010-01-12 @ 21:10:27
Postat av: Monica

Glömde säga att jag ska läsa MatteB! Det är på måndagar kl 17-20 =) Det hade varit trevligt med lite sällskap!

2010-01-13 @ 12:54:30
Postat av: Lillemor

Hehe ja ja okej! hur kommer det sig att du ska läsa Matte B nu då?:) Jo, fast jag har mina lektioner från 12-16:30 då. Och jag hoppas på att kunna plugga det mesta hemma, bara gå dit någon gång.

2010-01-13 @ 19:45:37
Postat av: Monica

Jag tror inte jag vill jobba till 65 års ålder i hemtjänsten, måste ha matte b för att kunna söka något annat så varför inte ta tjuren vid hornen nu när jag ändå ska vara hemma =) Hoppas jag håller mig motiverad bara, för det är inge roligt med matte, just för att jag är så dålig på det! Det hade varit trevligt med sällskap av dig, då kanske jag hade varit mer motiverad =)

2010-01-14 @ 10:46:17
Postat av: Lillemor

Hehe jaja okej, jag förstår!:)

Matte är ju helt okej tycker jag! Men vettu vad!

Sandra sa något idag om att hon hade velat plugga Matte B också, jag tror hon tänkte söka nu i eftertid! Så då kommer du ha henne där:)

2010-01-14 @ 17:56:11
Postat av: Monica

Gud så bra! Säg åt henne att sällskapa mig =) Man kan söka t o m 20 januari och får då hoppa på kring den 1 feb tror jag !Har du tråkigt på dagarna/är ensam så hör gärna av dig!

2010-01-15 @ 18:20:36
Postat av: Lillemor

Hehe jag ska hälsa henne det!:)

Jamen det ska jag göra! Och desamma gäller dig lille vän!:)

2010-01-16 @ 06:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0