Måndag igen

Yes så är det en ny vecka igen..
Har jobbat idag 7-11:30. Sedan var jag till gymmet
och tränade Axlar och bröst + cyklade på spinningcykel 10 min..
sedan var jag helt färdig! Ska försöka orka med lite mer fys
imorgon när jag kör ben, hur man nu ska orka det när man redan
är färdig i benen efter att tränat dem?:P
Men Vilket fall som hälst så vandrade jag bort till Lena efter träningen
och hjälpte henne att färga håret. Och nu sitter jag hemma igen..
Bror ska komma hit och hjälpa mig med matten igen..börjar
undra hur jag skulle klarat detta utan honom?

Och på torsdag åker jag till Göteborg i 1 vecka!
Det ska bli helt underbart! Träffa alla..och vara i denna
underbara stad. En vacker dag så lovar jag att jag kommer
befinna mig där igen på heltid!



Ska bli lovely att träffa er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jihuuuuuuuu!:) Ska bli såååå kul:)

2010-01-26 @ 10:15:01
Postat av: Lillemor

JAAAA jag längtar så:D

2010-01-26 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0