Mario spelande på hög nivå!

Yes, dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Började med att jag ställde klockan på 7:00 för jag trodde
att "Vakna med The voice" Skulle börja idag, men ack så
fel jag hade. Men det var ju bara att få i sig frukosten och
sedan la jag mig på soffan och läsa/sov;P

Vandrade ner till Mirja vid tolv tiden, och där blev det
Mario spelande, haha vi var ju grym, eller är rättare sagt!
Mera Maria Mera Mario!



Men sedan var det dags att bege sig till Helex för att träna ben.
Men FY FAN vad mycket folk det var där idag! Är det gratis-vecka
även där eller vad är det frågan om? Mycket irriterande iaf!
Och Erika mådde inge bra så hon var inte med mig idag.
Men det gick iaf bra. Men ja jag vet inte, tror det får börja
bli träning antingen på fm, eller tidigt på em, eller senare på
kvällen. För detta går inte:P

Bussen måste jag klaga lite på också, tänkte att det är så kallt
och jävligt och jag var trött i benen efter träningen så jag
tänkte ta bussen hem. Betalade 20 kr genom telen, tar bussen till
Navet och ser att nästa buss hem till mig går inte förens om 25 min.
Jaha..så det var ju bara att gå iaf då, dumma bussar...

Min Matte C bok har anlänt nu också, bläddrade igenom den lite,
första delen i boken verkar helt okej, det kommer nog inte vara
några problem, ekvationer det är min grej det!;)



Men ja, sedan var ju planen lite att jag skulle hunne träffat Andreas ikväll
också, men så blev det inte. Så nu ska jag ta och lägga mig i soffan och
läsa lite, sedan inta min kvälls kesella (lovely!), göra iordning lunchen
för imorgon och sedan sova!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mirja

O mera Mario ska det bli! Massa mer:)

2010-01-13 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0