Shopping

Igår låg jag till största delen utav dagen i soffan och sov.
Jobbade dock på fm, men mådde inge bra, ont i magen och illamående.
Så min underbara vän Andreas ställde upp och jobbade min em.
Vilket fall som hälst så mår jag bättre idag! Hade tänkt träna ikväll..
men jag känner att det vänder sig i magen ibland, så jag tror jag
kör ons-sönd istället..bäst att vara på den säkra sidan!

Men strax ska Malin komma och plocka upp mig och vi ska en sväng
på birsta. Finnsd en hel del som jag skulle vilja handla, tror jag måste
nalla utav sparkontot;P

PLUS att Matte boken som jag beställde, var fel..jag hade råkat tagit
Matte B istället för C. Så nu har jag fått beställa en ny.

Men men, nu ska jag göra mig klar för avfärd! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0