snö snö snö..bara en massa jävla snö



Vilket jävla skit väder idag! Har varit så jävla le och förbannad
nu på eftermiddagen när jag jobbade. Hade bilen, såg inte ett
skit när jag körde, bara vitt överallt och vindrutetorkarna var
värdelösa. Men nu är man hemma igen iaf, måste dock på något
sätt få mina skor torra tills imorgon. Undrar ja hur det ska gå
med tågåkandet imorgon, lär bli förseningar, jag hoppas att jag
hinner med tåget ifrån Stockholm.

Var vilket fall som hälst upp tidigt imorse och vandrade iväg
och tränade (rygg). Men klockan sju snöade då inget.

Har införskaffat mig mer proteinpulver också, prövar en ny
smak denna gång också. Banan-choklad. tror på den ja!



Skulle ha varit med damerna ikväll, men på grunt utav vädret så blir
det inte av. Och väskan jag skulle lånat utav Mirja för Göteborgstrippen
står kvar hemma hos Mirja. Hmm jag hoppas att hon kommer kunna ta
sig hit imorgon med den, annars vet jag inte hur jag ska göra:/
Dåligt med halv lagom väskor. Men det löser sig väl. I värsta fall får jag
vandra dit i snöstormen och hämta den och gå hem med den.

Så ikväll blir det att ta fram allt som ska med till Götet, och bara chilla.
Så ha en nice kväll alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0