Solen skiner..

Yes här i Göteborg så gör den det, vilken underbar stad alltså!

Så, vad har jag gjort idag än så länge medans folket har varit och jobbat?
Jag har kollat på vakna med the voice, lyssnar på musik, pluggat matte
(fast går inte så bra, så Christian ska ringa sedan när han har tid:P)
och så har jag gjort köttfärsbiffar, hör och häpna!! Men nästan gång
jag gör dem så måste jag ha mer krydda, dessa smakade nada.




Sedan så har jag kommit fram till följande: Jag är på semester, det är så
sällan jag träffar mina vänner i Göteborg, så trotts att jag ska ha ätardag
imorgon så tänker jag banne mig äta tacos ikväll! Duktig får jag vara
när jag kommer hem. Och detta måsta jag skriva för att slippa ha dåligt
samvete haha:P Men man ska ju unna sig när man är på semester..
får kämpa på desto mer när jag kommer hem.

Så det var det..nu kommer snart Jaana och Viktor hem, så ska kila.
Hade gött..
Adios


Kommentarer
Postat av: Frida W

Jag ser att du köpte den minsta moroten som fanns ;)

2010-02-01 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0