Tisdag med Mirja

Gårdagen blev en rätt innehållsrik dag!
Klev upp, tvättade och donade lite hemma.
Gick och tränade, vandrade bort till Mirja.
Blev en sväng till Alsta för att hämta Mirjas bil.
Resten utav kvällen spelade vi Mario, men gav tillslut
upp för den där jävla sista banan gick inte att klara!
Sedan kom min bror och hämtade mig och jag
fick låna hans miniräknare till matten!




Och idag mina vänner blir det fullt upp också, kanske?:P
Har precis ätit frukost nu och gjort iordning lunchlådan.
Om drygt 30-40 min ska jag vandra bort till Helex och träna bena.
12:30-16:30 ska jag jobba. Resten utav kvällen ska jag sedan sitta
och plugga matte hade jag tänkt! Har ju lektion imorgon bitte igen.


Kommentarer
Postat av: Mirja

Tack för igår! Väldigt trevligt! Måste vi göra om! Puss

2010-01-20 @ 19:05:13
URL: http://mirjanylund.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

Det tycker jag absolut att vi ska!:) puss

2010-01-20 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0