Vandraren..

Ja nu är jag utan bil igen, mamma har efter nästan 2 hela
veckor kommit och tagit tillbaka bilen deras, tomheten är enorm!
Så nu är jag en vandrare igen..så gott folk ni kan känna er ttygga igen;P

Men på tal om något helt annat..Nyårsafton! Hade jätte trevligt hos
Erika och Crille! Blev buzz och monopol-spelade. Jag drog även
några låtar på guitar hero, grym som man är haha!;P
Maten var även väldigt god..och annanaspaj till efterätt, MUMS!





På tolvslaget var vi vid Hamnen och kollad på raketerna, mycket fint!
Sedan blev det kanske 1 timmar sovande innan det var dags att
kliva upp och bege sig till jobbet...för ett pass på 12,5 timmar.
Men det gick faktiskt bra, jag är förvånad själv!

Men tack iaf käre vänner för en kanon trevlig kväll:)

Nu sitter jag och inväntar Malin, vi får se vart kvällen slutar..
med Malin vet man aldrig vad som sker;)

Adios Amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0