Antagen

YEEEEEES!!! Jag kom in på Webbutvecklare till hösten, fy FAN vad lovely!!:D
Och lägenheten på Dalgatan är fixad, inflytt 1 sep.
Det jag måste fixa imorgon och på onsdag är att avsluta mitt medlemskap
hos facket, skaffa en hemförsäkring, ansöka om studielån, mm mm.

Detta känns iaf underbart! Jag hoppas bara att jag kommer klara av det
här, men det måste jag väl göra, eller? Gäller väl att tro på sig själv.

Efter jobbet idag plockade jag upp Hanna och så for vi till Malla och
grilla. Mycket trevligt, synd bara att jag är så trött, helt försörd, så jag
är ju inte specielt social utav mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Lillemor, vad kul att du kom in på utbildningen! Är det en större lägenhet du flyttar till? Nu blir det väldigt nära till Mittuniversitet :) Kram kram

2010-07-17 @ 01:13:06
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0