Födelsedagsfirande

Eftersom mina föräldrar åker bort imorgon när jag fyller år
så har jag varit till stugan och blivit firad idag.
Mysigt, har solat och lyssnar på Radio Guld;)



Fick kontraktet till lägenheten igår, så nu måste jag bara skriva ut
antagningspapperen och skicka med dem.
Har även sagt upp mitt mobila bredband - 3 månaders uppsägningstid.
Och facker måste man skicka ett brevjävle till även det- 3 månaders uppsägning.
Helt värdelöst, förstår inte varför det ska vara så, idioti!

Men ska försöka fixa allt det där imorgon så det blir fixat!
Sedan tar jag mitt pick och pack och bor i stugan fram till söndag!


Kommentarer
Postat av: Marieke

ändå GRATTIS!!!

2010-07-15 @ 13:41:15
Postat av: Lillemor

Tack så mycket:)

2010-07-15 @ 14:21:43
Postat av: Sofia

Grattis igen på födeledagen!!!!

2010-07-15 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0