Kvälls pyssel

Fick för mig att jag skulle dona med en massa saker när jag kom
hem ifrån jobbet nu 21:30.
Lunchen och middagen är nu färdig för imorgon.
Tog och bakade "Skippers bröd" som nu står i ugnen.
Fattas bara att man skulle börja att packa sakerna inför flytten:P
Men det ska jag nog lugna mig med tills på torsdag, efter jobb
och träning, då tänkte jag kolla igenom förådet och börja
packa, I think.

Håller även på att byta musik på min Ipod, eftersom jag nu tänkte
komma igång med träningen igen så är det ju inte helt fel att
ha lite bra tränings musik på den!:)



Ohh måste även berätta, kollade på internet och på Appels hemsida kostar
datorn som jag tänkte köpa bara 9500:- ca, så det var ju bra:)

Nej nu ska jag dona lite med musiken här och så får man väl hoppas på
att man inte är allt för trött imorgon, för jag blir nog vaken en timma till iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0