Mitt i ingenstans..

Min födelsedag firades med Lander ute i stugan i Hällsjö.
Vi gjorde middag, lyssna på musik, surra en massa,
hade jätte trevligt! Tack hemsk mycket för sällskapet!:)

Nu är jag lång ledig 6 dagar, helt underbart!
Hade tänkt att sola en massa idag, men jag vet inte
vad det är med mig, blir rastlös..men det finns
inte precis något annat att göra:P
Ska väl göra ett nytt försök strax! Måste ju jobba lite
på brännan!;P

Igår skickade jag iväg brevet till kommunal och mitthem.
Skönt att ha det gjort! Nu är det inte så mycket mer
att ordna. Bara bli av med lägenheten som jag bor
i nu, packa och dona, flyttstäda, fy fan vad jag hatar sådant!
Men det måste ju göras.

Nej nu ska jag nog ut och ge solen en ny changs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0