Vecka 27

Vilken vecka detta har varit..Gatufestveckan och en massa
fest för dom flesta Sundsvalls bor, men för mig har det
varit mestadels Jobb, men har även hunnit med att umgås med
vänner en del.

tänkte köra en snabb genomgång utav veckan:

Måndag-Sov länge, Chilla, Jobbade 14-21:30

Tisdag-Jobbade 7-15, Var till Birsta och spenderade pengar med Sofia.
            Kaffe och surr sedan i Sallyhill, mycket trevligt!:)

Onsdag-Jobbade 7-15, Hem och duscha och dona, Var till Viforsen
              och umgick med trevligt folk, var ner på GF och kollade när
              underbara Olsson var Karaoke tävligen!


Torsdag-Jobbade 7-15, Tror inte jag gjorde något speciel, tog det lungt.

Fredag-Jobbade 7-21:30 , Hem och sov.

Lördag-Jobbade 7-16, hem en snabbis , var till Viforsen igen. Ingen GF denna gång.

Söndag-Jobbat 7-15 , sovit sovit sovit..och nu glor jag tv, blir nog en film kl 21.

Är rätt slut efter denna vecka, plus att jag har blivit förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0