Byte

På Måndag kommer det ske ett litet byta här på Östermalm!
Frida och Dennis kommer få min Ektorp soffa, och jag kommer
få 2 st Malm Byråer. Jag behöver förvaring! Men sedan undrade
hon om jag ville ha en svart två sits soffa utav dem, men vet inte
riktigt hur jag ska göra, om jag ska låta det vara lite tomt?
Sitta på golvet funkar ju det med;P
Funderade även på att slänga ut sängen igår, och sova på luft
madrass haha. Får se hur jag gör med det..

(Fast byrån är mörkbrun)

Och ja vad har man annars att berätta? Har fått lite inspiration
utav Frida, så idag så började jag med GI:P Sällan tänker ni väl,
men men det blir nog bra det här, värt ett försök.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0