Fredag

Har haft en sjukt jobbigt träningsvärk idag i benen, men jag överlevde.
Var till och med och tränade efter jobbet med Josh, Armar blev det idag.
Imorgon blir det träna rygg när jag har "rast", jobbar delad tur imorgon, blä.

Blev en sväng på stan igår med Josh iaf, så jag satt inte bara hemma och glodde.
Köpte en klänning, en tröja, och 3 kortärmade som jag kan träna i.
Inhandlade mig även röd och brun hårfärg, jag vet bara inte riktigt när jag ska slå
till och ändra färgen igen? Jag är le på ljust, men på ett sätt så passar det som
bra till ljusa kläder haha. Äsch det blir nog bra vilket som. Får se när och vem som
kan hjälpa mig framöver bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0