Förändringarnas tid

Från ljusblond till mörkbrun på 3 dagar, inte dåligt!
Tack för hjälpen idag Brita! Well done!:)

Slutade snusa förra veckan, insåg idag att det går inte, inte än.
Inhandlade därför en dosa Göteborgs.


Mycket tankar och funderingar nu. Jag måste försöka börja
leva ett liv igen, jag försöker komma på när jag "slutade",
det är länge sedan, och nu är det dags att göra något åt det.
Säger det till mig om och om igen, gång på gång..men tar
aldrig tag i det. Men nu är det dags. Ingen vill leva ett
liv halvdant. Måste hitta en ballans, eller inte måste, jag VILL.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Blev ju jättefint!<3

2010-06-10 @ 09:33:24
Postat av: Lillemor

Tack Kicki!:)

2010-06-10 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0