Ledig Onsdag

Hade en rätt innehållsrik dag igår, sådant gillar jag!
Städade och donade på fm. Sedan kom Michael förbi
vid tolv tiden. Sjukt roligt det var att träffa honom!
Vi drack kaffe och surra massa.

Sedan blev det lunch, på med träningskläder och
vandra bort till Helex för att träna ben med Sandra.
Efter träningen blev det vandra hem, sprang in på
TNC och köpte mer proteinpulver också, slog till på
4 kg denna gång. Värt pengarna!



Kom iaf hem och duschade och åt middag mm.
Vandrade bort till Lander där Malla och Buffy var.
Dom hade grillat och satt och softade bara.
Så då blev det Greys där och mer surrande.

Ja det var min onsdag det.

Idag ser planerna ut som: Strax åka och handla på Ica Maxi
med Lander, gullungen skjutsar mig så jag får köpa mat:)
Sedan tror jag(?) att jag skulle träna och hänga med Josh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0