Lycka & Kaos

Vi kan börja med Lyckan. Fyndade en bäddsoffa på blocket
idag, precis en sådan som jag vill ha, och jag fick den för
endast 1000 kr! Sjukt bra pris! Och mamma var så snäll och
kom och hjälpte mig att hämta den. DOCK så gick den inte
ner för trappen, även fast vi fick hjälp utav Andreas.
Så den får stå hos mor och far tills vidare.

Nu håller jag däremot på att försöka få bort lite utav möblerna
som jag inte behöver längre. Men vilket jävla kaos det är i
lägenheten! Eftersom byrån är sönder i sovrummet så är det
kläder överallt, och i varsdagsrummet ser det ut som det gör.
Har plockat ur vitrinskåpet och alla sakerna i byrån/hyllan som var
under för att det ska slängas, resultatet utav allt ser ut såhär=



Ja sedan kan jag berätta att jag har sagt upp lägenheten idag med.
Så det är bara att hålla tummarna att jag kommer in på skolan nu!!
Annars löser det sig på annat sätt.

Har även fått information om att min gamla bil kan vara tillgänglig igen.
Så förmodligen kommer jag att ha den igen, om Pappa går med på det.

Idag är det händelsernas dag, idag förvånar inget mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0