Umeå mm

Helgen i Umeå var kanon! Lite dåligt väder dock men wtf!
Jag sjukt roligt att hänga med Sofia så mycket, var längesedan
jag skrattade så mycket! Vi har ju så bra humor så det finns inte;)
Insåg också att jag tycker Umeå är en helt okej stad för att ligga
norrut, annars föredrar jag alltid städer söderut.

Blev väldigt peppad att ta itu med träningen när man varit runt
en bunt med människor som är vältränade, och det ser så lätt
ut för dem. Så bestämde mig för att ta itu med det där när jag kom hem igen.



Igår började jag med att gå 20 min innan jobbet.
Tränade bröst och axlar med Josh efter jobbet, och sedan gick vi
hem till honom i Haga. Var längesedan jag hade en sådan aktiv dag.
Men jag kan ju säga att idag är jag helt jävla färdig, har ingen ork
alls. Träningsvärk och ont i svanken(vet inte varför?)
Men jag får ta mig samman tills imorgon för då måste jag träna igen.
Kan ingen bara ge mig lite eller mycket energi + bättre förbränning haha:P

På tal om något helt annat så är jag ledig imorgon och på torsdag.
Så min barndomsvän Michael ska komma hit och surra lite någon dag.
Var några år sedan vi träffades sist nu, så det sak bli sjukt roligt att träffas
igen!

Nu blir det tv-kväll sedan sova för att orka med morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA typiska Sofia-åker-bil-ställningen!

Och vilken vältränad karl jag har!!! mijauu ;)



Det var så mysigt att få vara med dig! Det kändes så tomt när vi släppte av dig! I need more littlemother!



KRAMAR



Du förresten... Var den värd 20 spänn? :P

2010-06-01 @ 22:55:37
URL: http://sofiahelenasliv.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Att du har!;)

ja vettu att jag kunde inte sova på natten,

det var för tyst och ensamt, sjukt vad fort

man vänjer sig vid att inte vara ensam all the time.

Ja mer Sofia och Lillemor tid åt folket!!



Haha nej satan, 20 kr var för mycket!

2010-06-02 @ 08:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0