Äggvita..

Kommer nog inte vara någe problem att inte få äta
gröten som man har vant sig vid på morgon iaf,
för detta var ju gött det med:)



Veckans träning:

Tisdsag: Bröst och Axlar + Crosstrainer
Onsdag: Spinning 60 min (+ mage?)
Torsdag: Ben + Crosstrainer
Fredag: Spinning 60 min (+ mage?)
Lördag: Promenad
Söndag: Rygg och Armar + Crosstrainer

Dagens planer ser ut förljande: Ska strax gå och träna..känner mig bara
lite seg och slö..men ska vandra iväg snart! Sedan blir det en sväng på
stan, kolla om jag hittar några skor kanske? Måste inhandla lite grönsaker med.
Och Hämta upp kläderna på OKQ8! Sedan ikväll kanske jag vandrar bort
till Lindbom och kollar på fruarna, får se hur jag gör!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Erika

buääääää tiden går så sakta tills jag får träna igen ;( vill träna NUUUU! Du gör det bra du gummsan som håller igång själv :) Hoppas vi ses nåt snart?? kraam

2010-03-02 @ 19:40:31
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

vad är det för något? ägg?

2010-03-03 @ 17:56:55
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Erika - Ja men snart så får du träna igen! Håll ut!:) Ja vi måste ta och ses! Vad ska du göra imorgon kväll? Kramar



Hanna- Det är 6 st äggviter;P

2010-03-04 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0