Centrum one

Det är så härligt att vakna till "Vakna med the voice"!
Så jag drog mig upp till kvart över 7, bra gjort utav
mig tycker jag haha;P


Btw tycker jag att Josefin har mycket fint hår på denna bild;)

Ska jobba på Centrum 1 sedan idag, känns helt underbart
roligt! :) Ska även vara där imorgon! Em idag, och Fm imorgon.
Ska prata med Chefen idag om att ta semester ons och tors
nästa vecka för då ska jag nämligen(förhoppningsvis) åka till Kalmar!
Wee:) Om det nu blir så så ska det bli Lovely!

Måste införskaffa mer Proteinpullver idag. Fast det här med
träningen går ju inte så bra, är lite krasslig nu, så ja, får se
när jag ska ta tag i det här sedan. Så ja just nu är det bara
att gilla läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0