Härlig fredag..

Gårdagen blev en väldigt trevlig heldag med Andreas!
Sedan att det var hur härligt vårväder som hälst
gjorde ju inte dagen sämre precis:)
Var till Birsta, åt lunch, handlade skor mm...
Sedan hyrde vi film på kvällen, "Prinsessa"..fy fan vilken
bra film, jag vill se den igen och igen! Tyvärr lämnade
vi ju tillbaka den igår, annars skulle jag sett den idag igen:P
Anastasios Soulis är ju så lovely;) 



Idag är det pulkfest som gällert! Har fått låna täckbrallor av
Lena, så jag är laddad haha. Även idag har vi fått kanon väder!
Det är bara tacka och vara glad:) Bilder lär väl komma imorgon!

Ha en trevligt lördag alla! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Meh är det Martin Nilsson du hänger med :D

Väldigt lik iaf på kortet

2010-03-07 @ 20:37:53
URL: http://sofiahelenasliv.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hehe nej det är faktiskt min vän Andreas det där:) Tror inte dom skulle vara så lika på nära håll:)

2010-03-09 @ 07:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0