Hej..

..Jag heter Döden, jag har gått vid din sidan länge nu.
Ungefär så känner jag mig denna lördag morgon!



Hade trevligt hos Paret Nylund-Helsing igår..trevligt att träffa
lite vänner! Och Ollis var ju så frän igår, love her stile!
Synd jag inte fick något kort på det..förstår inte varför jag
inte knäppte något kort? Aja det är försent nu vilket fall
som hälst så:P

Vad händer idag då tro? Jo jag ska jobba 14-21:30!
Imorgon jobbar jag 7-15. Så efter jobbet då ska jag
sitta hemma och samla krafter och pepptalka mig själv
så jag orkar komma igång med träningen på måndag
igen. Och så måste jag fundera ut lite vad jag ska
äta för något nu..det här med mat..tänk om man fick slippa!

Ha en trevlig lördag alla!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du ser fräsch och fin ut jag : )

Kram på dig / mamsen

2010-03-20 @ 11:20:44
Postat av: Mamma

Jag tycker du ser fräsch ut : )

Kram på dig / mamsen

2010-03-20 @ 11:22:43
Postat av: Lillemor

Tack mamma:)

Kram

2010-03-20 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0