I know I´ll se your face again..

Gårdagen fick ju ett trevligt slut iaf, var med min lilla Mirja,
surra, hade tv-kväll(halv8 hos mig, daiting in the dark & fruarna)

Idag har jag jobbat 7-17, både på C1 och C2.
Fick även gå in till mitt nya team för några veckor och säga hej.
Och mitt schema fick jag, så det känns bra, konstiga tider bara
men, kommer nog ta på mig mer jobb utöver! Var bara 80 %.

Efter jobbet åkte jag och Sandra och tränade Mage och Spinning.
Som vanligt var det rena döden, men det blir väl bättre och bättre.

Här ska jag bjuda på en härlig "vårbild" från idag, jag blir så
glad utav att gå på gatan och det är asfalt:)



Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och önskar att jag befann
mig i en annan stad.."but I know I´ll see Your face again"..
Blir nog bara senare än vi hoppats på..


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig med träningen bruden!

2010-03-11 @ 17:01:19
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0