kan inte sova..

Vissa nätter sover jag jätte bra, men andra hur oroligt som hälst,
bara ligger och vrider och vänder på mig, och denna natt var en sådan.
Så nu klev jag upp innan fem bara för att jag inte kunde sova.

Dagens planer ser ut såhär iaf:
Jobba 7-12, tvätta, handla kalkonfile, åka en sväng på birsta(?)
Spinning 16:30-17:30..och kvällen vet jag inte riktigt än.

Diskuterade med Sandra igår när vi jobbade..och hon tror att
jag kanske har "nedsatt ämnesomsättning", vilket jag har
hört förut av Jaana som tyckte jag skulle kolla upp det..
Och nu har jag mer eller mindre lovar Sandra att jag ska ringa
vårdcentralen på måndag och boka en tid.
Mycket stämmer in på symtomerna...trötthet, frusen, depression
och har ju fruktansvärt dåligt förbränning..svårt att gå ner, lätt att gå upp.

Så till veckan ska jag ordna det..


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Lillemor! När vi var i Thailand pratade du och jag om att du skulle komma upp till Nedansjö och hälsa på. Jag tog upp det mad mamma i helgen. Kan inte du och Helene bestämma en dag/kväll som passar er och ni båda kommer upp på en fika. Fundera och hör av er. Kramar till dig. Maria

2010-03-05 @ 08:23:24
Postat av: Emma

Jag sov också som en kratta inatt. Vakande en gång i timmen och var kissnödig... Känner sig som en zombie... Hoppas du får en bra helg. Kram

2010-03-05 @ 10:08:29
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Maria: Jag kommer jätte gärna och hälsa på er! Skulle vara väldigt roligt! Får prata med Mamma så får vi kolla när det kan passa så hör vi av oss:) Kram

2010-03-05 @ 15:48:03
Postat av: Lillemor

Emma: Usch men du är iaf gravid du så du kan skylla på det;) Hur går det med graviditeten föresten? det är dags snart va?:) Ha en sådan bra helg du med! Kram

2010-03-05 @ 15:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0