Kunde inte hålla mig..

Blev en till beställning ifrån H&m! Var ju även 10% rea ;)
Men man blir besviken när man måste vänta tills slutet av
Juni innan sista plagget kommer! Men då kan man ju
bli lite små glad varje gång man får post ifrån Hm i brevlådan!




Bestämde mig imorse för att ta mig samman och gå på spinning ikväll.
Nu är det dock bara tre timmar kvar innan passet börjar, och jag börjar
dra mig för att gå dit. Att man ska måsta bo 25 min vandring ifrån Helex.
Jag får se hur jag gör, känns som att jag skulle vilja gå och träffa någon
vän och göra något roligt när jag är ledig istället. Tiden får visa..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad fina kläder :D nu blir jag också sugen att beställa hehe. Kan du inte lägga upp bilder från din förra beställning också kanske man får lite tips ? :)

2010-03-29 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0