Måndag och Ledig

Haha oj oj oj vilken seg dag jag har haft idag!
Har mest sovit och lyssnar på musik och
bara varit! Fick sedan vid fem tiden trevligt
besök utav herr Johansson! Mycket uppskattat!:)

Så nu har vi lagt om mitt matschema, som jag nu
kommer köra 2-4 veckor. Kommer bli tungt..
men jag är redo! Det är inte lätt att gå ner i vikt,
så man får kämpa lite för det..iaf om man har en
sådan grisdålig förbränning som jag..
Så får väl se vad det blir för resultat utav dessa veckor!

Fast på Pulkfesten på lördag så kommer det bli
fuska en dag, men sedan är det stenhårt med träning
och följa detta schema resterande dagar utav denna period!
Och som jag förstod så har nu kolhydraterna rykt, även köttfärsen
och fläskfilen haha..
Så kommer mest bli kykling, kalkonfile och tonfisk på menyn!
Men det är inge problem inte! Kommer bli mer grönsaker
än jag ätit nu också, eftersom jag inte äter några kolhydrater.

Ja det var min uppdatering denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0