Nya insikter..

Börjar gå bättre och bättre på jobbet nu känner jag.
När man träffar vårdtagara mer och de man jobbar med.
Så dom här sex veckorna kommer nog gå bra ändå.
Men sedan kanske det inte blir mer än slutet av månaden
heller så då är det ju lungt iaf!

Fick hem brevet ifrån Vårdcentralen idag, så imorgon
ringer jag och bokar tid! Håll tummarna för att dom
kommer kunna hjälpa mig.

Efter lite funderande denna vecka ang mat mm,
och efter att ha träffat en ny vårdtagare så är
jag inne på att börja äta vegetariskt igen!
Och denna gång inget kött, bara fisk och skaldjur
isåfall. Jag är så fruktansvärt le på kött, ingen
sugen alls, gjorde köttfärssås igår, fick väldigt
avsmak och blev illamående och spydde upp allt.
Så det känns som att den vegetariska livstilen
är mer för mig. Så Demi-vegetarian livstil blir det nog;)

Vet att herr Johansson nog blir lite besviken på mig
när han läser detta, men ja..det är nog mer min
livstil att äta så, jag gjorde ett tappert försök med
köttet och gav det en ärlig changs iaf:)

Yes och imorgon är jag ledig, tänkte försöka mig
ut på en morgonpromenad, ifall jag inte sover för länge.
Om det finns tvätttid blir det nog dona lite med det också.
Sedan entrar man Mirja och Patriks place för inflyttningsfest!
Mycket trevligt:)

En lite bild ifrån gårdaskvällen med damerna hos Ollis!



Hade väldigt trevligt med Frida igår em också! Deras lille son Elliot
är så himla fin..och så liten..huga:) Vi måste börja ses mer, som vi sa
igår, vi bor ju trots allt så pass nära så;)

Nu tror jag att det var allt för mig denna gång! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Frida W

Ja det skulle vara jätte kul, hade sjukt trevligt med dig. Sen stavas han Elliott, för att vara petig ;)

2010-03-19 @ 11:59:14
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Ja jag kan inte annat än hålla med!;)

Haha men hua, jag och stavning, man får be om ursäkt! Kram

2010-03-19 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0