Spinning

Men dra åt helvette vad jag var helt slut igår när jag kom hem!
Var först och jobbade 7-16:30, en dag med bara vikarier..
Sedan drog jag och Sandra ner på Helex, tränade mage först,
kl 17:30-18:30 entrade vi spinningsalen, omg..men jag överlevde iaf:P
Sedan gick jag ju hem också... hamnade tillslut i soffan och blev
liggande där till kl 22, sedan tuppa jag av i sängen haha..



Hämtade även ut mitt HM paker igår, och inhandlade mer proteinpulver!
Denna gång prövar jag mintchoklad..har druckigt den till frukost nu,
var inte så överdriver jätte god. Så nästa gång blir det 4 kg med
Choklad-banan!

Blir chilla hela morgonen, sedan träna (ben) vid två innan jag ska jobba fyra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar som att du har kommit igång ordentligt med träningen nu. Duktigt tjejen! Kram

2010-03-04 @ 18:05:48
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hehe jovars, det har jag nog, känns bra! Men denna

vecka känner jag mig så slut i kroppen, men det är ju bara att köra på det!

Kram

2010-03-05 @ 05:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0