Sushi och Hårfärgning

Fredag blev en rätt så trevligt dag trots läkarbesök.
Fick iaf inte reda på något alls när jag var där,
fick ta blodprov och ifall det är något så får jag svar
om en vecka eller så. Är väl bara vänta och se då.
Är det inget får man väl försöka fixa allt på egen hand..
som vanligt;P

Efter jobbet mötte jag Andreas och Sofie på stan och
vi satte oss på ett cafe och surra lite. Trevligt värre!

Efter det inhandlade jag hårfärg och mötte Thuvan.
Blev inköp utav 5 tröjor/tunikor också.

Vid halv sex-sex intog vi ollis lya för att äta sushi.
Det var gött, som vanligt.
Emma hjälpte mig att färga utväxten och att få bort
det gula i håret, så nu är jag rätt så nöjd och glad.
Kort kommer väl in så småningom på hur det ser ut nu.



Idag ska jag spendera dagen med Herr Johansson.
Vi får se vad vi hittar på för något. Jag måste iaf
åka till Matfors och ge Molly mat eftersom mor och far
befinner sig i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0