Tisdag..

Då kör vi igen då..blev inte så långt uppehåll.
Ja nu har jag då börjat på mitt vikariat på
Demensteamet. Kändes inte så jätte bra igår,
vill ju egentligen vara där jag alltid varit.
Men vi får se hur det blir.

Tog äntligen tag i det här med att ringa
hyresvärden ang kakelplattorna i köket
idag, så ska riva bort dom resterande
så ska dom komma och sätta in nya sedan!
Så det känns ju skönt!

Jaha vad mer är nytt då?
Gick dåligt med träningen förra veckan,
hade ingen ork, men hade väl tänkt att
ta nya tag denna vecka, men jag känner
mig så hängig, trött och febrig på någe vis.
så vet inte hur jag ska göra?
Jag vill få boka tid hos läkaren nu!
Sitter bara och väntar på att jag ska få en
brevet att vårdcentralbytet är gjort!
För är det något fel och det går att göra
något åt så vill jag göra det NU! Är så trött på detta!

Gårdagen blev en väldigt trevligt dag iaf,
efter jobbet villsäga..hängde med Andreas
och Utterberg på Wayens och sedan blev det
bara chill med A!

Imorgon är jag ledig, såå skönt det ska bli!
Ska försöka tvätta lite, träffa Frida och hennes
lille son:) Och sedan blir det spinning(?)
Och på kvällen Entrar vi Ollis och Patriks lägenhet
för att kolla på lite Greys och surra!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0