Torsdag

Somnade igår med dåliga tankar i huvudet..men ibland
är det väl bara så. Kan förstå att ni som läster min blogg
är le på att höra mig klaga hela tiden på hur jag mår mm..
Men jag har mina perioder när det helt enkelt inte är någe
bra, och jag måste få "prata ut" om det.. Borde väl egentligen
göra det hos någon som kan hjälpa mig, men framöver kanske?

Idag har jag iaf fixat min deklaration, får tillbaka ca 1300:- i år.
Hellre det är att betala tillbaka:)

Är även sugen på att beställa mer kläder ifrån Hm, men borde
nog låta bli, kanske? Fick rätt bra lön denna månad så jag
kan betala av hela räkningen på en gång, så då skulle jag
kunna beställa mer, får se hur jag gör.
Man blir ju bara deprimerad när man ska handla på stan så.

Ska jobba ikväll 14-21:30, segt.
Och imorgon är det dags för läkarbesöket, känner mig nervös,
kommer nog vara spyfärdig imorgon när jag åker dit.
Känner lite att "men fjantig du är Lillemor, det är inget fel på
dig du behöver inte åka dit", men nu har jag lovat Sandra att
jag ska dit, och kan ju vara bra att kanske besöka en läkare
någon gång, är det inte det jag ska kolla upp som är fel,
kanske det är något annat? Eller är så jag frisk, och bara mår
dåligt och skulle behöva prata med någon. Det visar sig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför deprimerad av att handla på stan? Det är ju bra att någon lyckats övertala dig att gå dit tillslut. Kommer gå bra, läkare bits inte:) Lycka till! Kram

2010-03-25 @ 16:48:43
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Allt ser ju för täskigt ut på:P Hehe mjo, det kommer

nog gå bra, men om du vill får du gärna be en bön

för mig haha;) Men tack iaf! Kramar

2010-03-25 @ 21:57:25
Postat av: Monica

Du bloggar väl för din egen skulle och inte dina läsares skull babe? Livet har dalar och toppar, den som säger att livet är toppen varje dag ljuger! Det gäller att rida ut stormen liksom! Köp en snygg topp från H&M katalogen och gör en god kopp te, se en bra film ikväll och lägg tankarna på läkarbesöket i ett annat fack! Du får komma och gosa bebis nån dag! Kram Monica

2010-03-26 @ 14:40:00
URL: http://moan83.blogg.se/
Postat av: Robin Hood.

Hejsan! har en tävling i min blogg där 5 finalister har valts ut, och jag vill gärna ha din åsikt om vilken du tkr har snyggast design som alltså ska vinna,

var snäll och kommentera det inlägget och skriv vilken blogg du röstar på, vore väldigt snällt!

kram! :)

Postat av: Anonym

Ett inlägg på bloggen som handlar om min händelse… våldtäckt.

Blev uppmärksammat i tv och tidningar länk till artikeln finns i inlägget.

Försöker nå andra som varit med om samma sak samt skriva av mig och få andra förstå hur hemsk de är!

/ Caroline

2010-03-26 @ 15:01:05
URL: http://crolinee.blogg.se/
Postat av: Loriko

Vi har alla våra perioder. Det är en del av livet.

Härligt att se att du jobbar, tjänar pengar och har dessutom en störtskön blogg.



Har precis bloggat jag med, besök gärna.

2010-03-26 @ 15:03:38
URL: http://loriko.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Monica- Tack vännen för dina kloka ord:)

Och ja jag måste verkligen komma och hälsa på

något och träffa Lilla Molly!

Kramar

2010-03-28 @ 09:43:32
Postat av: Lillemor

Loriko- Härligt att du tycker om min blogg!

Det tackar man för!:)

2010-03-28 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0