Thuvans dag

Fick ett specielt uppvaknande idag. Klev upp ur sängen..
kila in på toan, tänkte snyta mig..och helt plötsligt så
börja jag blöda näsblod! Många år sedan jag gjorde det nu..
haha..blev en aning chockad!:P Men det slutade ju tillslut iaf..



Efter att det slutat blöda och chocken lagt sig(haha), så tog jag
mig en morgonpromenad runt Haga..och vilket fint väder det var!
Har saknat det här med att gå ut på morgonen, särskilt på våren.
Allt känns genast lite bättre på något vis.
usch just nu är det så mycket tankar om allt möjligt, hur jag ska
göra med saker.. hur man ska leva för att vara lycklig..finns så
många frågor, men finns det några svar?

Resten utav dagen blir det att tvätta, diska och ja..det var det.

Till kvällen ska jag till Thuvan som fyller 24 år idag! GRATTIS
lille vän:D Hua ni börjar bli så gamla;)


Kommentarer
Postat av: thuvan

Tack min lille Veeeeen :D

2010-03-24 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0