Frostar ur..

Nu när jag har börjat med att ta tag i saker igen så är
det dags att frosta ur frysen! Borde gjort det så fort jag
flyttade in här egentligen, men ja..nu ska det göras iaf!

 Och som ni ser, mycket behövligt!

Medan jag håller på att frosta ur så hade jag tänkt åka och handla
mat, men jag vet inte hur bra idé det är, ifall det inte hinner bli
klart tills jag kommer hem med varor. Det löser sig!

Vid 2-tiden ska jag träffa Frida, Malin och Malin mf.
Alltid lika trevlgit!:) Tyvärr så blev det att jag ska jobba ikväll,
hade gärna sluppe att känna mig stressad när vi väl ska
träffas, men pengar måste man ju ha.

Så ja, ikväll ska jag då jobba 16-21:30. Mycket kvällar
nu tycker jag. Gillar inte riktigt att jobba bara kvällar,
man måste jobba så himla många dagar för att få ihop timmarna.
Skit jobb, skit liv..take me away from here!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0