Gåband

Jag tror att jag har kommit fram till ett beslut ang
mitt liv. Beslutet kan ju alltid ändras...
Allting hänger på om jag kommer in på skolan
eller inte till hösten.

Jag vill köpa mig några saker..för att göra
vardagen enklare, försöka göra livet lättare.
Först och främst är det ett "Gåband", då kan
jag kliva upp tidigt och gå här hemma, slipper
jag visa mig bland folk, och så tror jag att det
blir enklare att ta tag i det.

Kostar 3895:-, kan ju vara en bra investering?

Sedan vill jag ju köpa en mini pc, eller en ny datorn.
Den här håller på att balla ur totalt. Ja vi får se, hur det blir.

Annars jobbar jag kväll idag och resten utav veckan.


Kommentarer
Postat av: mamma

Och vart tänker du ställa den där

"lilla" saken då ; )

Hi hi

2010-05-13 @ 18:59:44
Postat av: Lillemor

Antagligen på golvet. Sedan kan man fälla ihop den.

2010-05-13 @ 19:19:01
Postat av: Emma

Åhh ett sådant vill jag också ha. Trevlig helg Lillan! Kram

2010-05-14 @ 11:23:52
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: elin

hade ett sånt örut men mkt skönare att springa ute ist iaf nu när det är sommar :)

2010-05-15 @ 21:30:50
URL: http://admin.nextinfashion.se/egoelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0