Helgen

Jobbade kväll igår, var ganska segt faktiskt, rätt trött.
Men efter så gick jag bort till Sofia, surrade en massa,
blev trött, så jag fick sova på soffan, har sovit helt
underbart bra inatt!:) Trevligt var det iaf att träffa Sofia,
är så sällan vi ses, men det blir Umeå slutet av Maj iaf,
ska bli sjukt roligt!:)

Hade "heldag" med Malin i fredags med, var och tog
en kaffe på stan på em, sedan jobbade jag kväll,
och efter jobbet hyrde vi en film och surra och så
hemma hos mig. Mycket trevligt även det:)

Så det har varit en ganska innehållsrik helg än så
länge.

Köpte även mitt gåband igår, så väntar mig att det
kommer hem nästa vecka någon gång!
Sedan får ni tycka vad ni vill om det, att det är onödigt
att slänga ut pengar på eller att man kan ut och gå, men
det känns rätt för mig och det är det enda som betyder
något.


Det blev en svart för annars var jag tvungen att vänta till v 24.
Nu ska jag slappa bara innan man ska befinna sig på jobbet igen
klockan fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0