Mitt i veckan

Jag börjar sakta men säkert komma ur min värsta down period
jag någonsin haft. Eller så har några dagar bara känts lite bättre
än dom andra har gjort ett tag. Tänker varje dag att jag ska ringa
för att få börja gå och prata med någon..men jag klarar inte av det.

Pratade med en kär vän, som riktigt förstår mig, ibland
kan man verkligen behöva någon, som inte bara vill att man ska
"rycka upp sig", utan som förstår. Jag att ni bara menar väl, att ni
är oroliga och att ni bryr er, men när jag är nere så kan jag inte
bara "bli glad", eller "rycka upp mig"..

Men men..

Annars väntar jag på att mina h&m kläder ska komma som aldrig
verkar vilja göra det, även mitt gåband borde komma om några
dagar.  Det är glädjande att det har börjat blivit varmt, och grönt ute iaf.



Allt för mig denna gång, over and out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Såg dig idag :)

2010-05-21 @ 11:34:17
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0