Ume

Imorgon drar jag till Umeå med min käre barndomsvän Sofia och
hennes karl Robert! Ska bli helt underbart att komma ifrån det
här stället. Jag kan verkligen behöva det.
Som jag känner nu vill jag egentligen inte träffa någon!
Bara vara själv, inte jobba, inte göra något alls.
Fast iofs, ska bli trevligt att träffa lite nytt folk!
Ja det blir nog bra..

Vad händer annars då tro? Inte mycket alls, ledig idag,
gör ingeting alls. Vill inte göra så mycket heller så.
Alltid lika rolig uppdatering.. men wtf.

Nä nu ska jag ta och ringa lite samtal, tjing


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ikväll drar vi stumpan :)

Jag är så glad att du ska med!!!

2010-05-27 @ 09:11:11
Postat av: Lillemor

Det ska du veta att det är jag med!:D

Vi kommer ha så roligt! Wee!:D

2010-05-27 @ 14:45:19
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0