Beautiful blogg award

Sedan har jag har fått en fin beautiful blogger award av Emma Asp
Regler: Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. Ge Awarden till 7 andra bloggare.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv…(Detta blir svårt)

1. Jag tycker om inredning och har gjort det större delen utav mitt liv.
2. Studerar på Mittuniversitetet till Webbutvecklare.
3. Spelade bas i ett tjejband när jag var yngre.
4. Har blivit väldigt känslig av mig på sista tiden.
5. Jag hatar att vara ensam, samtidigt som jag kan få panik av att inte få vara ensam.
6. Älskar prylar och tekniska saker.
7. Jag skulle bara vilja skit i allt, ta bilen och åka till olika städer..se annat..slippa alla krav i livet.


Ger denna uppgift vidare till:

Frida Wiklund
Malin Edeholt
Malin Nylund
Sofia Mattsson
Carin Swedberg
Mirja Nylund
Erika Utterberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0