Hopplösa Tisdag

Har mellan 9 och nästan halv fem varit hos Julia och pluggar.
Hållit på med labb2, och jag får så fruktansvärt mycket
hjälp utav en underbar människa..men ändå så känner jag
denna hopplöshet över att lära mig java, och att klara av
pluggandet och allt annat i livet. Men jag försöker vara
positiv, även om jag inte lyckas allt för bra..

Följde med Sandra på ett spinningpass, vilket gick skit dåligt..
hade ingen ork alls i kroppen, gjorde ont i halsen och ner
mot lungorna när jag andades..kanske börjar bli förkyld? eller så
är det bara min dåliga kondition:P Fast sådär jävla dåligt har det
inte gått innan, och nog fan var jag lika otränad då..
Kanske är för att jag känner mig stressad..kan inte släppa paniken
och ångesten över skolan.

MEN nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga, all night long, ingen tv-kväll
här inte. Får bli reprisen på söndag isåfall. Sedan ska jag upp och tvätta 5 imorgon:P

Alltid lika roliga inlägg ifrån fröken Nyberg I know, har bara haft några dåliga dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0