Julfint

Vilken dag, först var jag och slängde den gamla gigantiska och tunga Tv:n.
Åkte och tanka bilen, den startade sedan inte på en gång, som vanligt.
Men ja tillslut gjorde den det, och då åkte jag och plockade upp Andreas.
Träffade Erika på på Charm, lunchade lite. Åkte vidare till Ikea och träffade
Lander, handlade lite, sedan blev det blomsterlandet, handlade lite till.
Sist men inte minst Ica Maxi och inhandla det viktigaste innan jag åker till Götet.
Så nu har jag gjort det julfint här hemma. Dock är kuddarna fula, men mina
fina kuddfodral måste blive dåliga när dom stått i förrådet i gamla lägenheten.


Masken som hänger på väggen har inget med julan att göra precis, men
en väldigt fin prydnad jag fått utav Erika, har länge velat ha en sådan:)
18:30 beger jag mig bort till Emma och Patrik och myser lite där.
Ska bli trevligt:) Har köpt skånepepparkakor, har alltid velat prova
en sådan, men har aldrig blivit av, så idag ska jag ta en!

Bjuder på en fin liten jullåt Peter Jöback - Decembernatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du har gjort det. Snart är det julafton, undrar vad det är i paketen ?? ; )

2010-11-27 @ 18:43:13
Postat av: Lillemor

Tack:) Ja men innan det blir några paket så måste jag ju veta vad alla villa ha först;P

2010-11-28 @ 10:07:49
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0