Måndag

Usch vilken stressig vecka detta kommer bli.
Har Typografi tenta på fredag som jag ska göra.
Ska även göra labb2 i Javan tills på fredag.
Det är mycket att läsa och göra på dessa tre dagar fram tills
på fredag alltså. + att mamma fyller år på onsdag
så då blir det en sväng på stan och så ska man dit
och gratta henne (där försvinner några timmar jag skulle
behövt pluggat på). Sedan på torsdag ska jag på mitt
möte på fm, ska ju hitta någon tid att lämna blodprov osv
också, men får se om jag hinner med det denna veckan.

Jag känner mig väldigt stressad över detta..
Jag borde ju träna också, men jag blir så stressad över allt
så jag vet inte hur det ska hinnas med. Dumt detta..

Iallafall så blev det en sväng bort till Sofia förut på en kopp
kaffe och lite surr.

Nu har jag sett finalen på Biggest loser Sverige och så har jag
läst några sidor i typografiboken och anteckningarna till javan.
Jag har tre lååånga dagar framför mig.

Helgen kommer det nog bli plugg också, eftersom jag åker till
Göteborg på tisdag nästa vecka så är det bra att försöka få
så mycket som möjligt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0